• Školské dvory II - 5. deň

• Školské dvory II – 5. deň

Posledný deň školských dvorov sme sa vyobliekali do batikovných tričiek a cestovali sme do Hornonitrianskeho múzea v Prievidzi na výstavu „Svet v kocke“. Pozreli sme si zaujímavý dokument o histórii lega, postavili naše vlastné nápady a vybrali sme si jeden kamienok – minerál na pamiatku. Tričká, ktoré sme mali oblečené sme chystali celý týždeň (viazali, farbili, potom museli vyschnúť, pani učiteľky nám ich 4 x oprali, vysušili a vyžehlili). Stihli sme aj sladký kopček zmrzliny. Poobede sme napísali krátke správy o celom týždni a vyhodnotili si úlohy, ktoré sme mohli plniť počas celého týždňa. A teda, niektoré ozaj neboli jednoduché. Posúďte – pomoc kamarátovi, spoločenská hra, vedomosti, cvičenie mysle a hodina ticha. Za každú úlohu sme mohli získať farebnú korálku. S malým darčekom sme sa rozpŕchli domov, aby sme si užili ešte mesiac prázdnin. My, pani učiteľky z oboch týždňov Školských dvorov veríme, že zážitky, ktoré si deti odniesli ich budú ešte dlho tešiť.

• Školské dvory II - 4. deň

• Tvarohové pochúťky- mňam! Tak sme dnes veru začali náš štvrtý deň školských dvorov. Ráno sme išli kúpiť do obchodu všetko potrebné v zastúpení štyroch detí. Zvyšok detí sa zahral na ihrisku pod kostolom. V triede sme sa už všetci aktívne zapojili do prípravy pochúťky na zajtrajší deň – veď predsa maškrta musí oddychovať v chladničke. Zašli sme navštíviť aj našich spolužiakov v Anglickom tábore s lektorkou Hya. Po obede sme si dali sladké Calippo a vybrali sme sa na túžobnú jazdu na koníkovi – Ranč medzi vodami. Deň sme zavŕšili pobytom na čerstvom vzduchu pri koníkoch na lúke a školskom dvore.

• Školské dvory II - 3. deň

• Dnešný deň nám v telocvični (kvôli počasiu) vyrástol obrovský skákací Lego hrad. Deti sa niekoľkokrát mohli vyskákať. Oblievačku s vodnými pištoľami vystriedali rôzne pohybové a súťažné aktivity – skákanie cez švihadlo, manipulácia s kruhmi, preskoky cez rebrík, koordinácia tela s balónom, streľba na bránku, slalom pomedzi kužele. Obedom sme doplnili hlad v našom brušku a poobede sme si unavení pozreli rozprávku Spievaj 2. Nezabudli sme pracovať ani s obatikovanými tričkami, ktoré ešte stále čakajú, aby sme si ich mohli obliecť.

• Školské dvory II - 2. deň

• Druhý deň školských dvorov sme vyrazili na cyklotúru smer Diviacka Nová Ves a nové ihrisko. Navštívili chránenú lipu, kostol Najsvätejšej Trojice. Na ihrisku sa všetky deti dosýtosti vyšantili. Cestou späť sme zažili preteky s počasím Tour de Diviaky. Nepriaznivé počasie nás vôbec neodradilo a pekný čas sme strávili tvorbou tričiek a rôznymi aktivitami v triede.

• Školské dvory II - 1. deň

Prvý deň letných dvorov sme prežili akčne. DHZO Diviacka Nová Ves si pre nás pripravil zaujímavý a bohatý program. Deťom sa veľmi páčilo, že si na vlastnej koži mohli vyskúšať náročnosť tohto povolania. U deti sme videli nadchnutie a snahu pri plnení úloh. Dobrovoľným hasičom zo srdca Ďakujeme.

• ŠKOLSKÉ DVORY - 5. DEŇ

Posledný deň školských dvorov deti vycestovali do Prievidze, aby navštívili Hornonitrianske múzeum. Tu ich čakala nádherná lego výstava, ktorú mohli obdivovať a poskladať si vlastné diela. Pozreli si krátky filmový príbeh, ktorý deťom priblížil, ako táto stavebnica vznikla. Keď ulahodili očiam v múzeu, potešili svoje maškrtné jazýčky na sladkej zmrzline. Popoludní sme zrekapitulovali celý týždeň pri spoločnom stole plnom chutnej pizze. Deťom do ďalších prázdninových dní prajeme ešte veľa krásnych zážitkov.

• ŠKOLSKÉ DVORY - 4. DEŇ

Štvrtý deň školských dvorov strávili deti v spoločnosti zvieratiek. Najskôr navštívili Ranč medzi vodami, kde sa každý mohol odviezť na koníkovi. Na ďalšej zastávke - Agrospol družstvo Diviaky, deti mohli vidieť pasúce sa kravičky. Popoludní deti namiesto nôh namáhali hlavičky pri vedomostnom kvíze. Za aktivitu si všetci zaslúžili sladkú odmenu.

• ŠKOLSKÉ DVORY - 3. DEŇ

Tretí deň školských dvorov deti na celý deň vycestovali z Diviak za novými zážitkami aj poznatkami do Bojníc. Navštívili sme krásny Bojnický zámok, S jeho históriou nás v dobovom kostýme oboznámila pani učiteľka Martinka Horváthová, za čo jej touto cestou veľmi pekne ďakujeme. Po prehliadke si deti oddýchli pri divadelnej rozprávke. Počas Dračieho príbehu sa deti naučili kráľovský pozdrav, zatancovali si a bojovali proti drakovi. Na konci výletu deti doplnili energiu sladkou zmrzlinou.

• ŠKOLSKĚ DVORY - 2. DEŇ

Druhý deň školských dvorov deti zabrali do pedálov a zvládli výlet do Diviackej Novej Vsi, kde sa mohli vyšantiť na novom ihrisku. Energiu doplnili v blízkej reštaurácii 3VIO, kde maškrtili na sladkej zmrzline, ktorú zasponzorovala rodina Kaňová. Touto cestou im ešte raz ďakujeme. Popoludní si deti oddýchli pri maľovaní tašiek podľa vlastných predstáv.

• ŠKOLSKÉ DVORY - 1. DEŇ

Prvý deň školských dvorov sme (po nečakanej zmene programu) navštívili traktory v Máčove. Deti si mohli vyskúšať, ako sa sedí za volantom rôznych poľnohospodárskych strojov a dozvedeli sa, ako sa v minulosti, ale aj v súčasnosti pracuje na poli. Po obľúbenom obede sa deti osviežili oblievačkou na školskom dvore.

• Kontakty

• 0951 712 780
        • MŠ Diviaky nad Nitricou 3: 046 5453 226 materskaskoladb@gmail.com
        • riaditeľka školy: Mgr. Gabriela Paulďurová 0910 88 64 62
        • ekonomický úsek. Janka Hagarová , Jana Mikulášová 0911 886 462 skola.diviaky@gmail.com
        • Mgr. Tatiana Beňová, konzultačné hodiny: prvý pondelok v mesiaci 13:15 - 14:45
        • Mgr. Romana Mendelová, romanamendelova25@gmail.com konzultačné hodiny: každý pondelok 13:30 -15:00. Konzultácie v iných dňoch sú možné po vzájomnej dohode.